Proces

  1. Ćwiczenie 1 i 2 wykonujemy na dwóch godzinach lekcyjnych w szkole.
  2. Ćwiczenie 3 wykonujemy jako pracę domową.
  3. Trzecia godzina lekcyjna  - logujemy się do klasy wirtualnej, wykonujemy ćwiczenia innych par, prezentujemy kolegom / koleżankom wypowiedź swojego  Awatara.

Zaczynamy!

Ćwiczenie pierwsze -  ćwiczymy  słuch, pismo, wymowę, szybkość kojarzenia:
  1. Dobieramy się parami - losujemy kto z kim pracuje.
  2. Otwieramy tekst z opisem wyglądu osoby-ostatnia lekcja.
  3. Wybieramy wspólnie trudne dla nas słowa i wyrażenia
  4. Wchodzimy do sieci, logujemy się do aplikacji.
  5. Wykonujemy ćwiczenie zgodnie z podaną na stronie instrukcją.
  6. Słowa piszemy po rosyjsku, tłumaczenie po polsku, dodajemy obrazki i audio.
  7. Sprawdzamy poprawność wykonania, możemy już ćwiczyć w parach.
  8. Tworzymy QR kod strony lub kopiujemy adres strony, umieszczamy w wirtualnej klasie.
  9. Gotowe!
Ćwiczenie drugie - ćwiczymy słuch, szybkość reakcji językowej, pamięć, poprawność form:
  1. Pracujemy w tych samych parach - logujemy się do aplikacji.
  2. Po krótkiej dyskusji wybieramy z oferty aplikacji edukacyjnej ćwiczenie (krzyżówki, pasujące pary, odsłoń obrazy...).
  3. Wybieramy słowa, które chcemy zapamiętać  ( opis wyglądu osoby).
  4. Wykonujemy ćwiczenie zgodnie z podaną na stronie instrukcją.
  5. Słowa piszemy po rosyjsku.
  6. Tworzymy QR kod strony lub kopiujemy adres strony, umieszczamy w wirtualnej klasie.
  7. Gotowe!
Ćwiczenie trzecie - tworzymy wypowiedź ustną, bogatą leksykalnie, ale ograniczoną czasem:
  1. Każdy z nas stworzy swojego Awatara.
  2. Awatar opowie w języku rosyjskim jak wygląda ( portret) jego kolega lub koleżanka z grupy.
  3. Wchodzimy do sieci, logujemy się do aplikacji.
  4. Wykonujemy ćwiczenie zgodnie z podaną na stronie instrukcją.
  5. Tworzymy QR kod strony lub kopiujemy adres strony i umieszczamy w wirtualnej klasie.
  6. Gotowe!